Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Maria - 2 januari 2010 20:36

Vaknade ovanligt tidigt idag... 6:30 stod klocken på och även Eric var pigg..

Kände dock inte för att gå upp, så vi såg ett avsnitt av Macken.

Sen gick vi upp, jag klädde på mig och Eric in på dass... Sen tillbaka till sängen för att klä på sig..

Efter en stund hör jag söta ljud från sovrummet och där ligger han...snarkandes och fick på kallingarna på ena benet... riktigt sexigt... kände nästan för att ta kort på han... hans nya presbild på Nyllejournalen   


Sen har dagen bjudit på riktigt fint väder så vi skulle ut, men som vanligt så slutade det i frustration över dåliga gångvägar.. jag kickade ut Eric mitt i vägen så han fick skapa trafikköer... Ja, det är möjligt i Vara för jisses vad mycket bilar som kom.. Sen när vi väl kom hem så var det så jäkla mycket packad snö i typ hela rullstolen så han fick sitta i köket på ett stort badlakan och droppa av...


Jag som tidigare älskat vinter, snö och kyla kommer nog inte göra det så mycket längre... Att ta en härlig vinterpromenad innebär så mycket jobb när man kommer in igen..


Hur som... Våran lilla Get kom hit förut och vi spelade lite Guitar hero.. Sjukt kul.. Dock lustigt för när han är här så går det åt skogen totalt...

Samma sak med Eric, han var i köket och jag spelade.. När han komer in i rummet så började jag missa alla noter..men när jag stod själv så gick det hur bra som helst..


Jaja... nu ska jag lira Enter sandman - Metallica..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards