Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Maria - 5 januari 2010 19:35


Japp, 2 bebisar av 3 har kommit nu...


Malin ochMicke, STORT GRATTIS till lilla Antoni !!   ANTONI :)


Även grattis till Magnus och Madde som fick en liten Felicia..


Nu är det bara Linda och Jesper kvar och den lilla betyder att jag blir gammelmoster igen :)

Av Maria - 5 januari 2010 17:17

Tro det eller ej, men idag blev jag väckt av Eric runt 7-tiden.. Upp å fixa, duscha, åt frukost, sen kom Jerker på frukostrasten..

Sen var det dags för mig att gå till Arbetsförmedlingen för att få papper ifyllda. Men skulle komma tillbaka senare för att få mindre pappersstrul.


Sen sprang jag runt och införskaffade lite saker... tennisbollar till täcket som ska tvättas, telesladd så vi kan koppla in telefon så fort den kommer..


Fick sen ett ryck.. MÅSTE UT!!! Så, 14° c ute, men med lite kläder så var det riktigt skönt... hamnade hos tandläkaren för att boka om tiden.. Skulle dit på måndag, men vågar inte riktigt än... Får se om jag kommer dit i februari.. Har en tid den 2/2 iaf.... men risken är stor at jag kommer på en anledning att slipa den tiden med...

Hua.... tandläkare..... Otäckt.... men men...

Fixade även fram telefonnummer till en psykolog.. lika bra... jag inser väl att jag egentligen behöver det.. fast man vill vara stark och klara sig utan.. Men vad gör man inte.. tilslut orkar man inte mer.


Min teaterförmåga är inte så bra längre.. lyckas nog inte lura folk längre.Tillslut lyser sanningen igenom.. och Tabletterna jag har vill jag inte riktigt behöva... Fick ju Zoloft utskrivet, men vet inte riktigt om jag känner för det...


Testar med psykolog först en tid..se om det räcker.. Hoppas kan man ju altid..

Av Maria - 5 januari 2010 09:05


varför ska man alltid ramla ner i deppträsket när man slutar röka??

Ska man välja, röka och vara glad eller sluta röka och vara deppig...


Jag vet att detta går över.. det brukar det göra, men jag känner mig som världens tråkigaste människa...

Jag ser ingen glädje i något. Allt är bara svart....


Ta igår tex, en för övrigt väldigt bra dag som tillbringades med de som jag tycker bäst om... Brukar ALLTID ha kul tillsammans med dom.. (Eric och Fredrik om du inte fattar det..) men igår.. njae...det var bara dystert och så..


Ja ja..... jag SKA klara detta ändå... Folket får väl stå ut med mig...

Krisar det så finne ju mina piller i skåpet.. Lite psykmedicin kanske kan ge mig hjälp på traven... Vi får se...

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards