Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Maria - 6 januari 2010 18:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 6 januari 2010 17:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 6 januari 2010 16:21

Ja, jag är smått korkad... Skulle ut på promenad.

-11,4° c och blåsigt visade det sig sen...


 


Lite rosig om kinderna allt efter 15 minuters promenad.....   



Banvallen, där var det ca 50 cm drivsnö på sina håll, det blåste Ordentligt på hela den sträckan, så när jag gått ca 4 km så insåg jag att de sista 3 km går inte att gå...det var för kallt, så det var bara till att sätta tummen i vädret...

5:e bilen stannade och släppte mig precis här utanför.. Trevligt trevligt...


Väl hemma sen så hade Eric lagt in kläder å filt i tumlaren och fixar nu varm choklad åt mig


Han är väl för go´han...  


Av Maria - 6 januari 2010 11:22

Det finns vissa saker i arlshamn som jag saknar... och det med råge!!


 

CARINA


 

VIRUS & VIGGO


Jag saknar faktiskt skolan, saknar våra pluggstunder där jag och Carina sitter i hennes rum med hundarna, kaffe till tusen, godis, skitsnack och studiediskussioner...


Må hända att jag aldrig trivdes i Karlshamn, jag mår så mycket bättre nu.. men Ack så synd att det inte finns någon Carina här i Vara..







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards