Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Maria - 10 januari 2010 18:55

Japp.. körde två omgångar monopol, och första omgången gick precis som vi ville.. Fredrik åkte ut först... jag efter honom...


Andra omgången blev riktigt jämn och stod mellan mig och Jerker, fast Eric fick ta över mitt då jag var tvungaen att införskaffa lite mat..

Sen fick de ge upp spelet...


Nu sitter vi här, njuter av tystnaden.. ska strax se en James Bond-film och sen lägga oss tidigt.. måste njuta i sköna sängen :)

Vi har ju massvis med plats och det känns ovant...  Ändå så ligger man hur nära som helst, fast det är ju mysigt...


I morgon är det dags att åka till Skara för att träffa Sara, Hichem och Alva.. Ska bli skoj...


Ha en bra kväll nu, för det tänker jag ha tillsammans med Eric och James Bond


Av Maria - 10 januari 2010 11:22


... satt å tittade på bilder förut... Bilder på Lilla-Söt..


Bjussar dock inte på bilder på henne, men jag kan lova er att hon är bland det sötaste som finns..


Henne saknar jag...hon är för go..


Nu väntar Monopol här.. Eric, Fredrik, Jerker och Honken..

Fredrik ska få så mycket spö efter gårdagen.. Vi är 4 grymt revanschsugna här nu :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards