Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Maria - 13 januari 2010 21:36


Jerker kom tidigt idag, åt frukost, sen fikade vi å snackade massa skit. Sen gick vi ut en sväng, jag och Eric. Skulle till apoteket, AF, banken och fota till fototriss.

Sen handlade jag och vi fikade med semla och biskwi.. Eric har inte fattat att semla inte ens är gott :p


Sen tittade vi på Asterix och Obelix..

Fredrik dök förbi och hämtade sitt rockband, sen dammsög jag och Eric fixade lite mat..

Jerker kom en sväng efter jobbet med och efter det såg vi en till Asterix och softade lite.. Slapp dag, men mycket att göra resten av veckan....

Måste kopiera papper, skriva ut personligt brev och CV så jag kan lämna in på de olika boendena som finns här i Vara.

Sen massa saker som ska ner i det överfulla förrådet, s jag måste ricva ut allt och försöka möblera bättre så mer saker får plats... Ska bli interssant att se hur det går, men jag måste få i ording här snart...


Ja ja... Jag saknar skolan... Sitter och tittar på gamla skolanteckningar.. Vill läsa kursen sjukvård på distans, men får inte det när jag går på aktivitetsstöd då det inte skulle bli heltid.

Så det får jag vänta med tills jag får jobb och kan plugga extra lixom..


Det var det... ut å se om saltet har smält bort isen nu, sen duscha sen lägga sig...







Av Maria - 13 januari 2010 14:54


Fototriss tema denna vecka är "Så här ser det ut där jag är idag"


 

Här är "trädgården" bakom vårdcentralen. Där är himla vackert nu, med all snö på träden...


 

Sen Vara station, till höger i bild skymtar kyrkan i diset..


 

Vad säger man.. Home sweet home



Detta var mina bidrag denna vecka :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards