Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Maria - 16 januari 2010 18:15


Japp... Vi har ju haft strul med IP-telefonin pga leveransstrul hos Telias leverantör. När sen även min mobil stängdes av så kände jag bara att Shit!!

Jag står ju uppsatt som timanställd inom Vara kommun och då inte ha varken hemtelefon eller mobil känns som en omöjlighet att få jobba.


Ringde då till Telia för att höra om bredbandssvichen som skulle komma och den kommer troligen inte förrän början av februari.

Frågade då om man kunde koppla om till vanlig telefoni så skulle ha fixa en temporär ändring så från kl 18 ikväll så har vi nu Äntligen en telefon.


På dan så var vi i Skara med Fredrik då han skulle hämta sin sängram, men vi hamnade även inne på Jula där vi handlade lite bra-att-ha saker..

Bla en reflex som är enkel att fästa på Erics rullstol.

Bjöd sen Fredrik på käk här, blev då köttfärslimpa, sås och potatis.


Men men... Hoppas ni alla får en bra helg

Av Maria - 16 januari 2010 08:15


Jag har sagt upp mitt mobilabonnemang och beställde ist kontantkort. Detta byte skulle inträffa igår. Skulle behålla samma nummer.

Skulle då byta SIM-kort igår men då stod bara att"registrering av SIM-kort misslyckades".


I morse när jag vaknade å kollade på mobilen så var skärmen helt tom, vilket innebär att mitt abonnemang nu är avstängt.

Satte i det nya SIM-kortet igen, men rgistrering misslyckades igen.

Så detta betyder att jag är helt utan mobil.


Ska ringa comviq sen, se vad de säger... får kanske springa fram till Ica för att köpa ett nytt startpaket. Nytt nummer som ska spridas vidare...


Ja ja... de öppnar först kl 9 så jag får vänta lite...


***


Pratat med comviq nu och jag är utan telefon till ons-tors

Lagom spännande... NOT!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards