Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Maria - 19 januari 2010 19:59


Inte gjort så extremt mycket idag...sökt jobb, ringt städ, varit på banken.. Hämtat en Välkomstpärm för nyinflyttade på biblioteket..


Hade matdilemma föut så Sara tipsade om en kycklinggryta...

Ta kycklingfilé, rulla i salt, peppar och kokos - stek detta och ha sen i kokosmjölk, pesto och kycklingfond. kokas under lock. Servera med ris.


Försök nr. ett gick åt pipan........... Glömde sänka värmen, så det brändes fast riktigt ordentligt så det blev att slänga.

Men skam den som ger sig... Fram med ny kyckling ur frysen, tina i micro och samtidigt slita som ett djur för att få pannan ren.

Tur man har 2 dock, för jag fick steka i vanlig stekpanna och sen koka detta i kastrull... Men det var värt all möda för det var sjukt gott!!!


Nu ska vi se James Bond - Älskade spion och det ska bli kul, för Erics mamma är med i den... Så jag ska spana in svärmor... eftersom hon inte finns i livet så får jag nöja mig med detta.. Men det är inte helt fel.


Men innan dess ska jag duscha!


Ha en bra kväll :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards