Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

MIN BLOGG !!!!

Av Maria - 4 januari 2010 23:10

Mina tankar, känslor & funderingar




Det är alltså namnet på MIN blogg- som du även kan se högst upp!!

I denna skriver jag det jag känner, tycker och tänker...saker som rör sig i mitt huvud, saker som händer i MITT liv.


Jag kan inte ta hänsyn till alla andra.

Jag har tydligen lyckats trapma på många ömma tår och börjar lessna på alla kommentarer där folk skriver på sina vänner och släktingars vägar.


Om jag inte ska kunna skriva i min blogg om sådant som händer i mitt liv, varför ska jag då ha en blogg?


Nej, bättre är väl om DU känner dig träffad och tar illa vid dig så sluta läs istället.

Hade jag vetat vilka det är som blir sura till höger och vänster så hade jag kunnat ta det med dom, men nu behagar alla vara fega och anonyma.


Mycket saker jag vill skriva om känner jag nu att jag inte kan skriva...

Får helt enkelt ta det i den andra bloggen.

Den som är hemlig... den du...

Hittar du den, så ja. grattis.. Annars kan du få fundera, men den är lite mer utelämnande än denna..och aningens mer privat.


Tur med 2 bloggar ibland, men synd att det ska behövas....




 
 
Craxyknas

Craxyknas

5 januari 2010 01:00

Vad i all sin dar är det du skriver som är så stötande?? I don't get it.

Kan jag få adressen till din privata blogg? :)

http://craxyknas.blogg.se

 
Sara

Sara

5 januari 2010 08:04

men det har du inte sagt jag vill gärna läsa blogg nummer två!
:-D

Kramar skit i de andra som är elaka

http://www.nyatidernyttliv.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards