Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

RUBRIK...?

Av Maria - 12 januari 2010 17:45


Ja, idag har min mamma legat på operationsbordet och hon ringde förut, allt har gått bra. Det är skönt.

Sen har jag ringt alla viktiga samtal, a-kassan, försäkringskassan, banken, skattekontoret... bla bla bla.....


I morgon ska jag in till AF och banken och försöka få tag på nissarna på skattekontoret då jag inte pallade typ 32 minuters telefonkö...


Sen har jag mest legat, magen har inte varit min vän idag plus att jag mår illa... Är det medicinbiverkningar? Eller är det för att jag åt de där 3 bananerna igår som jag vet att jag mår dåligt av, eler är det för alla dessa munkar jag åt igår som jag också vet inte är bra för min mage...?

Eller är det den vanliga pastan som vi åt går ist för fullkorn...

Gaah!!! Allt detta att tänka på går mig på nerverna snart!


Hur som, snart middag här, pommes och kebab.. snart klart!!   


Sen ska vi kanske se på Nattbuss 807 - å min underbara Sören...*det var ett jääävla liv* hehe...


Eller han überhärliga kommentar i polisförhöret... jag vågar nästan inte skriva ut här vad som sägs, men det är kul.. på nåt lustigt vis...


Pussen till Eric   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards