Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Maria - 1 juli 2009 16:49


Vaknade 7:30 och läste tidningen lite innan jag kände att jag nog vill sova lite till.. Men bara lite.. Så jag somnade om, vaknade runt 9 och ringde då till Eric som också var nyvaken.

Låg och kacklade med honom  till 9:30 då jag ansåg att det var dags att byta om till vettigare kläder och äta frukost.

Skulle ju in till stan för att gå på killebom med Andreas.


Gick något varv och handlade lite saker, dock inte marknads-skräp!

Satt sen mest vid hamnen där det fläktade skönt så man kände inte av den extrema värmen.

Tyvärr så kände jag då inte heller att jag blev bränd på axlarna.. Men det känner jag nu.. Kylbalsam någon..?


Köpte vax också, så jag kan vaxa ben och lite sånt.. 

Nu har jag knuffat ut Andreas i köket för att steka pannkakor.. Ska bli gott.. Ledig tills kl 14 i morgon :)


Om 6 dagar åker jag till Eric :) Och som jag längtar.....


Ovido - Quiz & Flashcards