Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Maria - 29 juli 2009 21:27


Jobbade 7:30-13:00, sen var det dags att åka hem och packa.. Hoppas på att få flytta in på söndag...


Sen på kvällen tog jag årets premiärtur på inlines, från Mjällby till Norje rondellen, som då är ca 18 km.

På väg hem så åker jag förbi ett hus där 2 hundar springer mot staketet och skäller ett inte så glatt och trevligt skall.

Gissa om jag blev skraj när hundjävlarna hoppar över staketet och springer fram till mig och stannar framför fötterna på mig, sen jagar de mig ca 150-200 meter.... Får man slå ihjäl hundar eller...?

Ska man inte kunna åka inlines utan dessa argsintiga kräk!!!


Sen alla bilister ska vi inte tala om, man ska vara glad om de svänger ut lite iaf, men oftast får man praktiskt taget slänga sig ner i diket..

Samma visa varje år, men ändå, det är så kul att åka.. Känns skönt i kroppen =)


Nu ska jag prata vidare med min Eric <3


Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards