Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Maria - 10 juli 2009 15:38

Sitter på tåget. Tråkigt här.. Varför har X2000 så obekväma säten? De gamla tågen är skönare, mer plats är det också. Man kan tycka att X2000 ska vara mer komfort, men det stämmer inte.. Men.. Har precis lämnat Alvesta och är i Sölvesborg 17:06 men har egentligen ingen lust att åka dit. Jag känner mig ivägen. Malplacerad och så oönskad man kan vara.. Men men.. Stå ut Maria, stå ut. Så Eric.. Tack för 2 underbara dagar, jag har verkligen haft en bra tid hos dig. <3

Av Maria - 10 juli 2009 11:23


Nu var dessa Underbara dagar slut och om en timme går tåget från Vara och nedåt landet igen.

Jag vill verkligen inte detta, tiden var för kort, tiden gick för fort och vi har hunnit med för lite..


Jag vill stanna här ett tag till... Men jag åker tillbaka om 1 månad nu.. Skönt, inte 8 veckor denna gång, "bara" 4 veckor..



Ovido - Quiz & Flashcards