Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Maria - 4 juli 2009 20:31


...men ändå så långt bort..

Jag pratar om Eric förståss.. Inte setts nu på 8 veckor och nu är det 3½ dag kvar tills jag Äntligen är hos honom.


Tiden tycks stanna ju närmare avgång vi kommer.

Jag lämnar Sölvesborg 22:52 på tisdagkväll, hemma hos Honom på onsdag morgon..


Idag har det för ovanlighetens skull varit varmt. Jag ligger helt utslagen hela dagarna, börjar vakna vid denna tid på kvällen.

Men trotsade läget idag, trots hettan så fick jag för mig att jag skulle baka en kladdkaka.. Det var gott..

Men det är väl allt jag orkat göra. Jo, jag har packat också.

Tröjor, underkläder, shorts och det viktigaste, Tågbiljetter.. Annat smått har också åkt ner i väskan, tidigt- jag vet, men som jag längtar..


Saknar dig Eric - det är olidligt utan dig


Ovido - Quiz & Flashcards