Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Maria - 3 maj 2009 21:46


Men vi verkar vara överens, men jag vet inte...

Det har inte alltid varit särskilt raka rör vad gäller känslor, så jag vet inte vad jag ska tro.

Men jag hoppas att det är sanningen nu och att allt löser sig så som vi pratat..


Känns lite trist trots allt att... ja... så... Men så blev det ändå



Annars då.... Varit i Gnesta idag och är där än.. jobbar i morgon.. tisdag och onsdag.. sen pyser jag igen.. en sväng typ..

Av Maria - 3 maj 2009 11:48


Åkte till Mikaela och Jonathan igår för att typ hälsa på... Fick även se deras söta små kattungar som de fick ta hand om från att de var 2 veckor.

Nu är de 6½ vecka och jättesöta..

Lima var väldigt snuttig å söt :)


Sen spelade vi rock band, jag spelade trummor först men det jobbet fick Mirsada ta över och jag lirade gitarr.. Riktigt kul var det!!


Sen käkade vi pankisar och fortsatte sen att spela.. Jag lämnade Tyresö med halv tolv typ... Var hemma straxt innan 1


Nu befinner jag mig i Gnesta hos mamma och stannar nog här i natt.. Får se hur jag har lust att göra..


Ovido - Quiz & Flashcards