Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Maria - 12 maj 2009 17:24


Jaha.. då var det dags... väntar nu på att maten ska bli klar och vid 18-tiden måste jag åka för att vara på jobbet i tid.

19:45 börjar jag och jobbar till 07:00 i morgon bitti.


Ska se hur detta går då... Jag som normalt inte är en nattmänniska..även om de senaste nätterna blivit sena... eller tidiga, beror på hur man ser på saken...


Blev bjuden på lunch tidigare idag och har sovit en timme nu på em.

Skulle fixa mat och när den nästan var klar så såg jag att den var gjord på kalkon... Trodde inte schnitzel gjordes på kalkon men...

Folk i världen svälter och jag slänger en hel måltid för att jag inte äter fågel... Jag är en tragisk varelse....


Av Maria - 12 maj 2009 10:16


Här kommer lite bilder från Vara..

Litet men mysigt samhälle med massa trevliga människor :)

Ovido - Quiz & Flashcards