Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Maria - 9 maj 2009 17:15


Denna är tuff tycker jag... 

Av Maria - 9 maj 2009 17:02


Somnade sent i natt / tidigt i morse.. Så när Fredrik kom vid 10:30 var jag inte allt för pigg.. Men det stod fiske på agendan, så det var bara att köra..


Ut till Sjötorp,  Så Eric klippte gräs å sånt så fiskade jag och Fredrik...

Jag fick testa flugfiske och det var inte lätt i halv orkan kan jag meddela..

Så jag återgick till vanligt kastspö och fick, till Fredriks stora glädje en jävla massa bottennapp... Redde ut dessa själv, utom ett då jag fick krypa till korset och be Fredrik om hjälp.

Man blir lite fegare med att riskera att slita av reven och sumpa ett drag om det inte är ens egna grejer...


Men sen mitt i allt fiskande så kom en störtskur som inte var av denna värld, men fiskar man så fiskar man...

Nu ligger kläder i tumlare så man sen kan gå fram till affären och köpa sig lite mjölk...


Nu skiner lite sol iaf och det blåser inte fullt så mycket... Så vad som händer sen ikväll återstår att se..

Antagligen kommer en eller flera personer hit under kvällen och är kaffetörstiga.. Alltid trevligt.. :)


Mycket trevliga människor här.. de som jag träffat iaf..


Ovido - Quiz & Flashcards