Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Maria - 29 maj 2009 23:01


Jaa... jag känner mig glad :)


Så är det ju

Av Maria - 29 maj 2009 16:20


I måndags gick allt igenom. Nu heter jag Östmark igen.

Nu ska det andra fixas, nytt foto, nytt id-kort, nytt bankkort...

Undrar om man ska skaffa ett sånt fint bankkort med egen bild på, så man får en mer personlig touch på det hela...


En En bild på djuren kanske, eller nåt annat... 


Ja ja... nu ska jag ut och bärhjälpa, kaninbur ska flyttas från vinterplats till sommarplats..

Kan dock bli svårt att få den att stå stadigt på gräsmattan då en viss Mr Kajsikum envisas med att gräva djupa gropar på 10.000 olika platser..

Förut såg tomten ut som Grand Canyon.. Lagom fint det..


Han är en duktig grävare, så behöver ni grävhjälp så hjälper han till med glädje. Risken är dock stor att han inte vill gräva där Du vill att han ska göra det.

Han bestämmer sjä'lv, men gó är han ändå.. Min lilla chokladklimp, skatt, mannen i mitt liv :)

Ovido - Quiz & Flashcards