Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Maria - 1 juni 2009 20:06


Nu kan jag äntligen skriva vad jag känner...

Kände inte riktigt att jag kunnat det innan.. det har varit så nytt allting så jag ville vänta å så.. Men nu så.. 

Jag saknar Eric och hans mysiga kramar...å sånt ;) Tycker så mycket om honom..


Håller på att vända och vrida på varje krona så jag kan åka upp i juli för att kunna stanna i hela 2½ dag...

Men man får vara glad för det lilla... Sen åker jag upp i augusti igen...


Just nu skulle jag döda för att få krypa ner där i soffan som på bilden.. Vore icke helt fel.. Ligga och mysa å så..


I övrigt idag då... Varit sjuk, men jobbade hemifrån - tack för msn så man kan hänga med !!

Vaknade i natt vid 0:30 av att Malin fick en massa sms från Lass och kände då hur illa jag mådde.. Har slarvat med maten hela helgen.. Måste sluta med det.Har då gjort det sista inför redovisningen som ska vara i morgon och konstigt nog så känner jag mig inte nervös alls :)


Nu ska jag ringa till bror min.. Ha en trevlig kväll alla där ute.. :)


Puss & Kram..

Av Maria - 1 juni 2009 09:22


Finns säkert de som misstänkt detta, sen finns det säkert de som undrar vem som får mig så glad och lycklig, 

Så jag bjussar på en bild på oss. Vi är ute och åker i skogen.


Eric är en mycket fin människa som gör mig så glad.

Sen är han fin att titta på också. ;)


Så Eric... Du anar inte hur glad jag är som träffat dig <3


Ovido - Quiz & Flashcards