Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Maria - 14 juni 2009 20:23


Det har man inte blivit bortskämd med direkt!! Så kaninerna fick komma ut i sina uteburar och i koppel idag och det uppskattades ordentligt kan jag lova.

Zelda satt knappt hos Kajsikum alls, något som hon brukar göra 25 minuter av de 30 som hon är ute :)


Kajsikum hade sina fjoinghopp han med och brydde sig inte alls om att det var halc orkan, något som annars brukar skrämma honom... Då hör man ju inte om det kommer några farligheter...


Så har jag försökt få fason på gräsmattan på framsigan, något som känns halvt omöjligt.. Jobbigt gräs och sla knivar på gräsklipparen.. Vi har ju en sån handjagare från tidig stenålder.. Men den funkar fint på baksidan av huset där det är vettigt gräs..


Men men.... Nu ska jag ta och hoppa in i duscen tänkte jag.. Sen blir det till att sova.. Att man blir så trött av antibiotika, det hade jag ingen aning om...


Ovido - Quiz & Flashcards