Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Maria - 10 juni 2009 19:09


Victor ringde förut, det visade sig att Stefan åkte in redan i april för andra brott och dömdes då till 1½ års fängelse.

Efter denna dag i rätten fick han påökt med en hel månad :)


Där kan han gott sitta... den dåren..

Av Maria - 10 juni 2009 16:44


...men jag är så kär...

Eric är den finaste jag vet

Av Maria - 10 juni 2009 14:59


Idag åkte jag till skolan i samma jacka som jag haft hela vintern... och jag frös.. Detta är så illa... Men..inte för att jag är sommarfreak, men jag vill ju inte behöva ha massa tjocka kläder på mig...


Så... nu är det rättegång... hoppas allt går bra och att fanskapet döms till ett jävligt långt straff... Det kan han gott ha.


Men... har inte så mycket på hjärtat just nu, återkommer kanske senare ikväll eller så...


Om Malin släpper ifrån sig datorn :p



Ovido - Quiz & Flashcards