Alla inlägg den 1 april 2009

Av Maria - 1 april 2009 13:45


Jag gjorde ett test på facebook om "hur manlig är du?"

Mitt resultat då.. haha 


Du blev Mathias, höjden av manlighet, toppen på näringskedjan. Du dödar björnar med dina bara händer och röker chili utan att blinka, Gå och masturbera till dig själv, det är du värd!

Japp, så nu loggar jag ut för att ta en runk på toaletten

Av Maria - 1 april 2009 13:14


Temat är nu diabetes och idag skulle vi sticka oss själva med både insulinsprutan och ta kapillärt på oss själva för att se hur det känns...

Mitt fastesocker låg på 4.1 mmol/l och efter 3 smörgåsar med jordnötssmör och en kopp choklad så låg det på 6.3 mmol/l


Mina fingrar är sönderstuckna nu och min mage lika så.. Jag stack mig själv flera gånger plus att de andra som inte villa sticka sig själva fick använda mig som nåldyna.


Nu ska jag vänta på svar från 2 diabetiker om deras sjukdomstid och ska sammanställa detta sen och hoppas på bra arbete.


Tack till Sofie och Rebecca för att ni ställer upp :)


Nu är det slut för idag och jag ska bege mig hemåt nu och sen ut på promenad i solen.


Puss & Kram




Ovido - Quiz & Flashcards