Alla inlägg den 29 april 2009

Av Maria - 29 april 2009 21:24


Ibland är det synd med tystnadsplikt, för det är så mycker saker man vill kunna berätta om.. Rolika saker, knasiga reaktioner och feltolkningar.


Man är med om mycket kul men kan ju tyvärr inte skriva.

Det är särskillt en tant som jag pratar mycket med, om både henne och mig.

Hon är en sån som jag skulle vara glad att ha som mamma/ farmor / mormor.. En härlig människa som är pigg och glad, trots att hon är sjuk.

Underbart.. så de andra tanterna och farbröderna.. de är så charmiga och mysiga.. Aldrig tråkigt att gå dit.


Det kommer smärta den dagen praktien är slut, lämna personal och boende. Jag har fått en jättebra handledare, Spomenka.. Och Ewa är inte riktigt klok.. men de är så roliga och snälla.


Men, det är ett tag kvar.. Är kvar till vecka 20 och det är lika kul varje dag att gå dit!!

Bästa praktiken man kan få :)


Av Maria - 29 april 2009 19:02


Jaa.. jag stänger nog inte ner enna blogg, kommer bara välja ut mer nu vad jag skriver om.

Vissa saker ska INTE nämnas här tydligen...tyvärr..


Men så är det..

Sen om det ska bli surt för att man väljer att läsa min blogg, då kan man lika gärna låta bli att läsa.


Men så blir det... Ett tag iaf.. Får se hur det artar sig..


Och detta var inte riktat till Marlén... Just so you know...

Ovido - Quiz & Flashcards