Alla inlägg den 25 april 2009

Av Maria - 25 april 2009 16:50


Johan och Fredrik kom förbi en sväng efter frukost och norpade en kaffe.. Sen kom Martin och hämtade mig och Eric för att vi skulle ut till Sjötorp, till hans fosterföräldrar. Först fikade vi lite innan vi drog ut med fyrhjulingen.


Fasen vad coolt det var.. Men Eric sa en gång att han kör lungt och sansat...... Men det låter jag vara osagt.. haha... Fort gick det, men det var grymt kul!!


När vi åkte tillbaka till Metropolen Vara city så åkte vi på vägar som gav riktigt mycket Bullerby-feeling.. Det var nästan så man väntade på Anna och Britta komma skuttandes med den flätade korgen och sjunga "nu vill jag hava falukorv på denna sköna dag..."


Snart dags att handla liten mat så man kanske får i sig middag lite tidigare än igår.. 


Detta har hittills varit en härlig dag.. Riktigt skoj och grym värme.


Av Maria - 25 april 2009 09:55


8:55 igår gick bussen från Cityterminalen mot Vara. var framme vid 3-tiden och då gick vi och köpte glass..

Sen hem till Eric och drack massa kaffe.. Så kom Fredrik, Johan och Jerker- dock inte samtidigt..

Så med folk här hela kvällen så blev det inte middag förrän kl  21.30 vilket kan tyckas lite sen men... Sen glodde vi på Jeff Dumham´s Christmas special men jag toksloknade i soffan..

Därav inget bloggande igår..


Nu är det iaf morgon och jag vaknade tidigt som vanligt och inte lät jag värden i huset sova heller.. Får inte jag sova  får ingen annan sova :p

Men men... nu ska vi dra till Sjötorp... återkommer senare.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards