Alla inlägg den 2 april 2009

Av Maria - 2 april 2009 22:27

 Ja, sen 17:30 så har jag nu suttit med detta, formaterat hela hårddisken och installerat windows, officepaketet, fixat drivrutiner, och sånt trams, men nu så funkar allt..


Måttligt seg nu så snart blir det sängen straxt..


Så... allt är nu fixat iaf...


Tack för hjälpen å så...


tra-lalala ....

Av Maria - 2 april 2009 14:20


Idag i skolan hade vi tur.. Våran lärare var dubbelbokad så mellan 12-15 hade vi typ håltimme eller vad vi ska kalla det.

Vi besölt oss för en promenad längts stranden i solen.

Det var verkligen underbart, jag hade kameran med mig och lyckades tydligen ta "årets bild" men bilden kommer in senare.. Kanske ikväll om allt löser sig som det ska..


Men nu ska jag vidare... uppdaterar kanske ikväll då :)


Puss & Kram

Av Maria - 2 april 2009 08:13


Behöver jag säga något... 4 insläppta mål på en match.

Lika många som antalet insläppta på hela slutspelet hittills..


Men i morgon är det dags i gen och då i Karlstad..

Nu kör vi, visa vilka vargar vi är =)

Ovido - Quiz & Flashcards