Alla inlägg den 8 april 2009

Av Maria - 8 april 2009 22:01

JAAAA!!! Guldet är där det hör hemma! Tack älskade Färjestad

Av Maria - 8 april 2009 13:41


Sista dagen i skolan nu innan praktiken.

Ikväll åker jag till Stockholm och är framme 05.54 i morgon bitti.. Och då ska jag till min vän Jenny och ingen annan.. Men det är lugnt!! Jag hinner nog med dig också under dessa 5 veckor!!


Lugn å fin serru.. det löser sig..


Hur som.. har idag fått namn på handledare, uppgifter som ska fixas under praktiken å sånt..


Kom hem tidigt och rensade virus ur datorn då..

Så, om jag skickar en konstig länk till din msn som lyder:

www.my-space.com/gallery.....något sånt... KLICKA INTE PÅ DEN!!!!  Det är virus!!


Men.. nu är det fixat, väskorna står packade, biljetten framplockad och jag bara väntar!!

Snart ska jag få komma till Stockholm och det är bli kul!!


Ovido - Quiz & Flashcards