Alla inlägg den 10 april 2009

Av Maria - 10 april 2009 23:56


Då var man tillbaka i Västertorp efter en dag mad Håkan och Anneli.

De hämtade mig i Östertälje innan vi åkta och handlade. De skulle bjuda på mat och det blev tacos, öl, whiskey och massa kul. Vi spelade Risk, och kortspelen Mulle och Rött & svart..

Jag tokförlorade.. Iaf på rött & svart.. där skulle man få så lite lom möjligt.. Håkan och Anneli hamnade väl runt 60 poäng....jag på över 300...


Men men.... det var kul ändå.


Hade tänkt åka till syster i morgon, men jag vet inte... blir väl kanske Gnesta... eller så.. Är bortbjuden på påskmiddag i Solna på söndag och sen efter det så börjar praktiken.


Nu ska jag sitta här, ensam och dricka min öl.. i tystnaden i Stockholmsnatten. Härligt att vara "hemma" igen..


Av Maria - 10 april 2009 09:31


Vaknade tidigt, som vanligt..gick ut på promenad medans Jenny fick fortsätta sin välbehövliga skönhetssömn..


Traskade runt i Fruängen/Västertorp och bara njuter.. Härligt att vara i Stockholm igen.. Tror dock att det kommer vara härligt mesta dels av tiden och INTE bara de första dagarna.. Fast det beror på vem man frågar..

Vissa tror typ att jag kommer ha hemlängtan till Sölvesborg redan efter någon dag.. Men vi får väl se..


Hur som.. Idag ska jag åka till Södertälje och hälsa på min bror och hans flickvän. Vi ska äta gott och dricka öl :)


Som sagt härligt att vara hemma !! Nu ska jag njuta av att träffa min familj :)


Ovido - Quiz & Flashcards