Direktlänk till inlägg 5 april 2009

UTGÅNG I KARLSHAMN

Av Maria - 5 april 2009 14:07


Igår skulle vi i klassen ut och äta i Karlshamn på Thairestaurangen. Bokade bord för 12 personer kl 19:00 och innan skulle vi vara några som skulle mötas hemma hos Carina för lite vin och skvaller..

Jag var hos henne redan vid 14.30 och sen kom Lotta och Zanna.


Mötte sen upp de andra, halva gänget bangade ur i sista stund, så vi blev bara 6 st, men satan så trevligt vi hade!!

Det var då jag, Carina, Zanna, Lotta, Louise och Irma 


Så skulle vi äta då och det blev GAENG KAREE NEAU-Biff med gul curry, annanas och kokosmjölk.

Till efterrätt blev det glass med thailändska frukter och chokladsås och kaffe.

Så, där satt vi å åt och pratade och skrattade.. Riktigt kul hade vi :)


Sen efter en tid där gick vi tillbaka till Carina och drack Pisang Ambong blandat med apelsinjuice. Mycket gott..


Jag sov hos Carina och hennes små vilddjur, Viggo och Virus och sonen Jocke med flickvän Nathalie.


Så, TACK tjejer för en kanontrevlig kväll!! Detta måste vi göra om!!



 
 
Krister

Krister

5 april 2009 17:21

Hade kunnat kommentera detta, men jag tror jag avstår,vi skall ju träffas några månader till... Då menar jag inte bara du och jag..
6 på middagen, men jag ser bara 4 olika personer ;-)

AF har meddelat att deras plan är ATT jag skall kunna gå klart, men att de har regler att följa....

I skrivande stund leder FBK match 3 med 2-0 så det blir nog totalvinst för ditt lag.

http://gammelsmurfen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Din Krympling

5 april 2009 20:41

Du, det där med thaimat och den efterätten såg riktigt smaskens ut...Jag hade gärna följt med å mumsat god mat där.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards