Direktlänk till inlägg 12 april 2009

PÅSKMIDDAG

Av Maria - 12 april 2009 22:25


Skulle blogga om dagen och lägga in bilder, men batteriet i kameran dog så jag lägger in de bilder jag hann få in..

Vi var då i Solna idag på påskmiddag och vårat trevliga gäng bestod av Jenny, Nina, Joakim, Tez, Fazze, Elli och Kocken Ove.

Först fick vi öl och Sellerisnittar innan det var dags för förrätten som bestod av en bloody Mary-apetizer, huvudrätten var en inbakad lax, färskpotatis, sallad och mousserande vin till det, efterrätten var en chokladparfait, sommarbär och rödsås och kvällen avslutades med kaffe och whiskey.

Härlig kväll i trevligt sällskap.


 
 
Bloggspejaren

Bloggspejaren

12 april 2009 22:26

*Nu går det bra att nominera till månadens blogg hos mig!*

http://bloggspejaren.blogg.se

 
Malin

Malin

12 april 2009 22:28

Nice...ser gott uta fast jag inte gillar bloody mary...
*kramelikram...*

http://tramptass.bloggagratis.se

 
modernatur

modernatur

13 april 2009 08:15

Så vackert dukat och så läckert det ser ut.

http://modernatur.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Din Krympling

13 april 2009 17:44

Även om jag precis har ätit nu, så skulle jag lätt få i mej en hel del av dom där godsakerna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards