Direktlänk till inlägg 16 april 2009

HOME IS WHERE YOUR RUMP RESTS

Av Maria - 16 april 2009 16:28


Ledig idag då.. SOVMORGON!!

Sov till 7:50 och kände mig såå utvilad :) Jobbar kväll i morgon och sen lördag & söndag är det 12-timmars pass.. Lagom tufft men det får gå..


Åkte till Jennys jobb och blev bjuden på lunch och hjälpte till lite på lagret.. Sen åkte vi in till stan..

Ska bort å hälsa på folk så småningom.. Ska bli kul faktiskt!! Hmm... Eric & Hanna, Fredrik, Jerker, Johan och Simone, Anders & Marlén..


Skulle egentligen till mamma idag, men hon är sjuk så jag åker nog till henne på lördag eller söndag och stannar någon natt.. typ till tisdag eller så...


Fortfarande skönt att vara "hemma" och det är härligt mycket man kan göra på lediga dagar..

Blekinge och Sölvesborg är väl fint, men folket är mycket speciellt..

Jag kommer nog alltd vara den "jävla nollåttan" som man inte ska umgås med.

Jag har bott där i 4½ år men har INGET socialt liv alls.

Det är mycket trist faktiskt. Har lite högre krav på tillvaron.. Saknar Jenny massor och min familj.. Nu har man träffat alla småttingar, Rebecca och Leon och det smärtar att missa dom och hur stora de blivit.


De är så extremt söta å fina.. :)


Men men.. nu ska jag dricka kaffe sen ta en sväng till affären så man kan diska sen också.. Blir lätt mat ikväll, omelett med bacon och majs.. Massa gott det :)


Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards