Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 19 juni 2009 19:57


Nu behöver jag en trygg famn.

Jag hatar åska!!


Av Maria - 18 juni 2009 18:54


...fortfarande inget att göra, så Krister.. Släng fram din idé nu!!

Känns lagom givande att sitta ensam..

Är dock välkommen på midsommarfirande på Sjötorp, men det är lite för dyrt att åka dit.


Nu tas alla tips emot.. 

Av Maria - 18 juni 2009 13:40


... 20 dagar kvar tills jag är hos Eric... 

Jag håller på att längta mig galen...



Av Maria - 17 juni 2009 16:51

 

Jag vill lära mig sticka och virka... Finns det någon bra sida på nätet som har enkla förklaringar..?

 

Av Maria - 16 juni 2009 17:54


Vaknade väl rätt tidigt å gjorde alla vanliga morgonrutiner..

Gick till Tärnan där jag ska jobba i sommar för att fylla i anställningsbevis och sånt.. 

Ska in till stan i morgon för att ta foto till en Id-bricka som alla anställda har inom äldreomsorgen.


Har ätit jordgubbar idag..och Ben & Jerry-glass :) gott gott...


Annars har jag suttit i solen med Malin, haft kaninerna ute och myst..

Papprena från tingsrätten kom idag, så nu är jag inte gift längre.. Så fram till idag har vi båda varit otrogna... hehe... Men vi har visserligen godkänt det... igår... 


Men.. nu ska jag väl snart börja tänka på middag.. Blir tomatsoppa ikväll..


S kan jag även upplysa om att jag saknar Eric.. Har fasen inte fått träffa honom sen 11 maj.. Det är ett tag sen sist...


Av Maria - 15 juni 2009 21:13


Midsommarafton på fredag.


Vad ska jag göra? Något litet tips kanske.....

Av Maria - 15 juni 2009 12:49


...har nått mitt öra...En dock hemlig sådan än så länge..

Jag lovar att uppdatera jag jag får.. 


Jag är bara såå glad just nu :D


Av Maria - 15 juni 2009 12:20


Jag skulle gått introduktion idag och i morgon sen jobba lördag och sönsag, men med antibiotikakuren så får jag snällt stanna hemma tills på söndag.

Missar massa storhelg och introduktion.


Damn it!!

Ovido - Quiz & Flashcards