Alla inlägg den 1 november 2009

Av Maria - 1 november 2009 15:25


Nu smäller det.. IFK Göteborg - AIK


Hade det varit för några år sen så hade jag varit på plats för att se mitt älskade AIK ta hem SM-bucklan.

Idag bryr jag mig inte. Visst, jag hoppas på AIK, men det är inte så mycket mer.


Tragiska händelser har fått mig att släppa intresset.


Jag behöver inte fira något SM-guld.

Jag har redan det finaste en människa någonsin kan vinna.... Något mycket finare än guld..

Älskade Eric.. He´s all I need


Av Maria - 1 november 2009 09:11


Igår ringde det på dörren hos Eric och utanför stod små monster i 5-9 års åldern, varpå en kille på ca 5-6 år tittar på Eric och säger "puss eller godis".

Hans syster som är ca 9 år väser, "Nej, bus, det heter BUS eller godis"


Inte lätt när man inte lärt sig språket ordentligt, det bara lät så sött :)


Ovido - Quiz & Flashcards