Alla inlägg den 9 november 2009

Av Maria - 9 november 2009 15:59

Jaha...då var det måndag igen.. Vi gick upp lite efter 7, åt frukost å så.. Sen skulle vi kolla på "Amadeus", filmen om Mozart.. Så ringde Johan och undrade om man drack kaffe även till denna film och ja, det gör man så Johan dök ner en sväng.. Sen kom Jerker..

Fortsatte sen med filmen men Eric fick laga mat sen för han skulle ju börja jobba kl 13.


När han stack så satte jag mig med plugg men hann bara sitta i ca 5 minuter, sen ringde det..en tjej som vill kolla på min lägenhet på fredag :D

Sen kom Johan igen.. stannade dock inte så länge men alltid trevligt med sällskap.. Satte mig sen för att plugga igen och hann nästan börja skriva då det ringer på dörren igen och in kommer Niclas.

Trevligt trevligt..


Men efter besöken så hann jag avsluta min uppgift om Kriser och skrev även en fallbeskrivning, tydligen så bra att Carina blev tårögd.. kanske ska bli författare :p


Hur som.. sen då... tvättar just nu, har diskat och ska strax ta en svängom med snabeldraken..

Sen är det dags för matlagning.. Eric komer slutar om drygt en timme så.. Då kan väl maten vara klar typ då.


Vad som händer ikväll vet man aldrig så noga, men det visar sig. Har dock en svag känsla av att någon kommer och är sällskapssjuk / kaffetörstig. frågan är bara vem...


Over and out!


Ovido - Quiz & Flashcards