Alla inlägg den 16 november 2009

Av Maria - 16 november 2009 18:13

Pluggat hela dan.. och bokat en tågbiljett, så på onsdag åker jag till Vara och stannar till söndag... :D

Tack för biljetten älskling..

Har nu ätit riktigt gott.. rödspätta, kokt potatis och filsås :) Tack Carina..

Man blir ju riktigt bortskämd här, så mycket roligare att äta om man slipper göra det ensam.


Nu ska vi ut med hundarna, sen vet jag inte om det blir mer plugg idag.. Motivationen nu är inte på topp, men vem met.. man kanske hittar lite på vägen i friska luften..


Men men... nu promenix..


Ha en fortsatt trevlig måndagkväll.. och glöm inte att svara på min omröstning och kommentera gärna ditt svar i gästboken..



Av Maria - 16 november 2009 14:19

Fick ett bra sms innan.. Sanna som var och tittade på min lägenhet i fredags meddelade idag att hon tackar ja till den. Hennes nuvarande hyreskontrakt går ut 31/12 så det betyder att jag blir av med den helt bara ett par dagar efter att jag tömt min lägenhet och flyttat :)


Känns underbart..


Har även ringt till min praktikplats och pratat med chefen. Ska ringa och prata med min handledare om drygt 1 timme för att få höra schema å sånt..

Ska bli kul att komma ut på praktik, slippa skolböcker.

Sen ville de att jag ska vaccinera mig. Inget krav, men önskvärt. Så den 23 november sätter de sprutan i min arm.. Hoppas bara man inte får jobbiga biverkningar..


Nu ska jag fortsätta läsa om osteoporos, prostatahyperplasi och näringsbrist..

Svårt att hitta bra info men det är bara att leta..


Ovido - Quiz & Flashcards