Alla inlägg den 12 november 2009

Av Maria - 12 november 2009 15:57

trams-mys  


Dags att bege sig mot tåget strax... Usch vad jag kommer sakna allt morgonmys, kvällsmys och allt sånt..

Inget kul alls, men förhoppningsvis åker jag upp snart igen.. Om tiderna med skolan stämmer bra..


I morgon väntar skola och Carina och då får jag även träffa de små söta vilddjuren i form av 2 hundar som är helt underbara :)


 


Virus och Viggo..


Btw, jag har fixat med adressändring nu, så från den 21 december är jag folkbokförd i Vara :)

Det känns faktiskt bra!!


Men... nu måste jag gå...


Saknar dig redan Älskling...

Av Maria - 12 november 2009 11:10


16:27 går tåget.

Jag vill inte......... Undrar just hur länge det dröjer till nästa gång...

6 veckor kvar till jag åker upp för att stanna, men jag vill inte vänta så länge..

Hade jag haft råd så hade jag åkt om både 2 coh 4 veckor.. Det är lixom bra så, men allt hänger på skolan och hur mycket självstudier det är och hur mina tider på praktiken kommer se ut.


Ska ringa till min praktikplats på fredag och se när jag kan få mitt schema.

Hoppas, hoppas jag kan åka tillbaka snart.. detta är inte kul alls..

Ovido - Quiz & Flashcards