Alla inlägg den 19 november 2009

Av Maria - 19 november 2009 21:53

..ska nog kanske inte återge vad som var sött... risken finns att älskling skulle tycka att det var lite pinsamt... ;) Hur som, vi tittade iaf på MacGyver....


När vi kom hem så åt vi grillad kyckling. ris och sås - utom Eric som åt potatissallad, men den är ju inte laktiosfri så jag fick ta det andra, men gott var det och kyckling finns kvar i kylen... Bra natta-mat :)


Vet inte vad som hänt riktigt, men jag har fått nojja på kyckling.. något som jag tokvägrade att äta för typ 1 månad sen.. nu är det allt jag vill ha... (nej, jag är inte gravid....)


Snart väntas dusch sen säng å mys  så..

Hoppas man mår bättre ikväll..


Puss & godnatt..

Av Maria - 19 november 2009 16:17

Problemen började igår.. hade sån grym halsbränna att sova var omöjligt, tog medicin som slutade med grym illamående, så jag satt sen med huvudet ner i toastolen.. lagom spännande.. Slapp dock kräkas.. Rapade som tusan bara..

Blir så less på detta. Ätit Omeprazol i 2 år nu och har även druckit kiselgel som jag nu varit tvungen att sluta med för jag får såna kramper i magen.

Kramperna har jag fortfarande, illamåendet likaså, och halsbrännan,Dagligen..


Hur som.... Har städat lite idag, tvättat, satt upp en ny, fin lampa i hallen som vi fått av Carina :)

Sen var jag till apoteket för att köpa annan magmedicin och påväg ut så ropar någon på mig.. Inget jag riktigt förväntar mig än, men så var det.. svärfar" hade en rökt hjortkorv till Eric så nu har jag en glad gubbe ikväll :)

Han älskar denna korv..


Nu ska jag springa fram till Ica för att möta Eric så ska vi köpa lite middag.. Blir nog grillad kyckling med potatissallad, inte för att jag bör äta det då det är lite för mycket laktos, men jag får ta det försiktigt..


Så... ut i regnet.. usch vilket väder och usch vilken gnällig blogg idag.. Sorry...


Ovido - Quiz & Flashcards