Alla inlägg den 5 december 2009

Av Maria - 5 december 2009 17:24

Vaknade idag kl 6 och var pigg och utvilad.. Kollade lite barnprogram och mös i sängen innan jag ringde och väckte Eric.

Sen vid 8 kom Carina och hämtade mig, vi skulle ut till återvinningen och slänga saker som jag rensat ut..

Men först hem till henne och till tvättstugan, sen körde vi och slängde skräp.


Sen har vi inte gjort så himla mycket, pratat skola, tvättat, gick och handlade för vi skulle äta tillsammans idag.

Jag hade önskemål om flygande Jacob och det var riktigt gott :)


  


Nu sitter vi här med kaffe och pratar skit om allt och inget..

Jag ska till praktiken i morgon och hoppas denna vecka går fort så jag snart får åka till Vara.. Sen när jag kommer hem igen så är det bara en vecka, sen flyttar jag Äntligen från Blekinge och då ska jag ställa till med kalas..


Kommer dock sakna Carina och hoppas att hon beslutar sig för att flytta till karlstad där hennes ena dotter bor.. Då blir det lite närmre iaf..


Men annars då.. en sån dysterdag idag... När man är hemma i lägenheten så känns allt bara så trist.. Ensamheten knäcker mig..

Men det är inte länge kvar nu, sen slipper man det.. Så är det ibland..vissa dagar vill man vara ensam, men jag har helt enkelt tröttnat på det nu.

Så saknar jag Eric något så sjukt mycket...


Men men... på återseende.. 

Ovido - Quiz & Flashcards