Alla inlägg den 30 december 2009

Av Maria - 30 december 2009 18:53


ÄNTLIGEN KLART!!!


Bjuder på bilder från vardagsrummet. Är inte riktigt nöjd än..



Tavlan som syns ska upp på väggen när tavelkrokar är införskaffade

Ny soffa ska införskaffas när vi sparat ihop tillräckligt med pengar.



Bokhyllan bidrog jag med från mitt, tv-bänken är Erics, men det passar fint ihop tycker vi


 

Min datahörna, den röriga delen än, men det ska bli bra även där.


Resten av kvällen ska jag bara vara...sitta i soffan och läsa eller sticka.. Bara ta det lugnt... Eller... jag ska ladda en maskin tvätt till, men sen..... NJUTA!!


Av Maria - 30 december 2009 15:28

Uppe med tuppen för att få ordning här hemma.

Nu är det bara köket kvar. Vi ska gå igenom mina kökspinaler för att se vad vi behöver och vad som kan ställas ner i förrådet.


Sen kom Fredrik förut, han Eric och Henrik hade köpt en inflyttningspresent till mig.. En lyxig stol att ha vid datorn. Så nu slipper man den hårda köksstolen


Så har vi varit fram till Ica och systemet och handlat inför morgondagen, så nu är vi strax redo för nyårsfesten!!


Känns riktigt skönt att vara på plats, ha fått i ordning.. Jag hade ju inte ens packat upp i lägenheten i Karlshamn, där bodde jag 4 månader bland kartonger... Hade ju inte plats att packa upp mer än det nödvändiga för det kändes onödigt att packa upp när jag visste att jag ändå snart skulle flytta.

Så nu äntligen känner man sig som hemma.


Nu ska jag ut i köket och fixa det sista, sen sitta resten av kvällen och bara njuta...om jag hinner, men vet ju inte hur lång tid detta kommer att ta.


Ett stort tack till Fredrik, Henrik och Niclas för all hjälp med allt   



Me    Eric

Ovido - Quiz & Flashcards