Alla inlägg den 11 december 2009

Av Maria - 11 december 2009 21:46

Åt pizza förut efter att Eric slutat jobba, sen kom Fredrik en sväng och sen fick jag en sån extrem illamående attack som slutade med att jag typ....la en pizza..

Mindre trevligt..


ja ja... nu har vi haft lite... hmm.... rajtan tajtan och ska väl fortsätta med Albert och Herbert..

Ha en trevlig kväll, för det ska jag :)


Av Maria - 11 december 2009 13:53


Då var man ledig hela helgen och det betyder en snabbis till Vara.. kvar till söndag som vanligt, men denna gång blir nog inte söndagen lika vidrig som den brukar vara.. Ska ju bara tillbaka till karlshamn 1 vecka för att göra sista veckan på praktiken, sista provet sen packa och städa..


Nu ska jag fixa lite här också, Eric har lagt fram gardiner så nu ska jag fixa lite julfint medans han jobbar, sen ska vi äta pizza..

Ikväll ska vi se julkalendern med Albert och Herbert och det är ju inte helt fel :)

Ovido - Quiz & Flashcards