Alla inlägg den 22 december 2009

Av Maria - 22 december 2009 17:04

Var till arbetsförmedlingen idag och skrev in mig, är ju arbetslös nu..

Sen var vi in på Håkans leksaker och köpte julklappar till Edwin och William, sprang runt till olika boenden så jag kunde sätta upp mig som timanställd.

Ska även ringa städ och vikariepoolen.


Sen var det tandläkaren..skulle gått på undersökning i oktober så det är dags nu så i januari är det dags... Men 1000:- för en undersökning tyckte jag kändes apdyrt. Sist jag var hos tandläkaren, för ett år sen så betalade jag 350:- för en undersökning..


Sen var vi fram till Ica och köpte hem mat så just nu står en köttfärslimpa i ugnen och ur högtalaren spelas det julmusik :)


Sen blir det myskväll och inget särskilt att göra..skönt efter 2 dagar med massor att göra.

I morgon väntas kakbak att ta med till Sjötorp på julafton.


Hoppas alla får en trevlig kväll

Ovido - Quiz & Flashcards