Alla inlägg den 12 december 2009

Av Maria - 12 december 2009 23:00

...då har man äntligen sett filmen, troligen som den sista personen...

Män som hatar kvinnor.. Riktigt bra måste jag säga..

Eric har boken, så jag kanske ska försöka nu att läsa den också..


 


Vi skulle sett Flickan som lekte med elden också, men allt blev så sent här med middag å sånt.. Maten var då kyckling, klyftpotatis och currysås..

Sen kom Jerker på en kaffe efter det, så filmen staratdes inte förrän sent..


Nu ska jag duscha och sen...........


Puss å godnatt

Av Maria - 12 december 2009 16:22

Fick mail av läraren ang kursen i geriatrik.

Vi har suttit i 3 veckor från tidig morgon till sen kväll med våra inlämningsuppgifter och nu fick jag veta att dessa inlämningar inte påverkar betyget alls.

Det enda hon räknade betyget på var provresultatet.

Då undrar jag genast, Varför skulle vi göra dessa inlämningar? Hade det isf inte varit bättre om hon delat upp boken i 2-3 delar och haft 2-3 prov ist?

Detta känns såå surt anser jag!!


Jaja... idag har vi varit till Vänersborg och till Vargön och var in på Snäjk, som säljer massa fiskeprylar bla.

Sen var vi in i möbelaffärer och kollade soffor å sånt..

Insåg idag att jag sett mer av Västra Götaland än av Blekinge.. rätt komiskt om man tänker efter..


Snart kommer Fredrik tillbaka och vi ska äta kyckling med klyftpotatis och sen ska vi se e 2 första Stieg Larsson-filmerna..


Får se sen vad mer som händer....

Ovido - Quiz & Flashcards