Direktlänk till inlägg 12 december 2009

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG...

Av Maria - 12 december 2009 23:00

...då har man äntligen sett filmen, troligen som den sista personen...

Män som hatar kvinnor.. Riktigt bra måste jag säga..

Eric har boken, så jag kanske ska försöka nu att läsa den också..


 


Vi skulle sett Flickan som lekte med elden också, men allt blev så sent här med middag å sånt.. Maten var då kyckling, klyftpotatis och currysås..

Sen kom Jerker på en kaffe efter det, så filmen staratdes inte förrän sent..


Nu ska jag duscha och sen...........


Puss å godnatt

 
 
Ingen bild

Carina

13 december 2009 08:35

Ja det tycker jag du ska. Böckerna är kanon bra alla 3. tänk Maria nu hinner vi snart läsa allt vi inte hunnit med innan, ska bli riktigt skönt.

 
Hjulben

Hjulben

13 december 2009 16:51

Har jag den boken? Det var mer än vad jag visste. Du vår visa vart den är nästa gång du kommer älskling.

http://www.hjulben.se

 
Craxyknas

Craxyknas

13 december 2009 23:27

Jag har inte läst dem. And plan to never do either :)

http://craxyknas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards