Alla inlägg den 13 december 2009

Av Maria - 13 december 2009 13:34


Åker tillbaka till Blekinge idag, ska till praktiken 4 dagar och på den lediga dagen är det sista provet som väntar.

Så helgen blir till att packa och städa hela lägenheten så de sista nätterna bor jag hos Carina

22 december drar jag tillbaka till Vara för att sedan efter jul åka ner med Eric och Fredrik för att hämta möblerna.

Hade även tänkt ta en sväng inom Mjällby så man kan träffa djuren också...


Saknar de så oerhört, har inte träffat dom sen i augusti nu...

Så jag hoppas allt att Malin är hemma då..


Tänk, om 9 dagar flyttar jag... och en sak..

Jag vet nu inte vilka som fått flyttkort, så om du Inte har fått det och vill ha så hojta till här så kanske du får den :)

Kan ju inte lämna ut den till vem som helst... jaja...

Dags för kaffe och smörgås nu, sen fixa matsäck till resan hem..


Maria    Eric

Ovido - Quiz & Flashcards