Alla inlägg den 21 december 2009

Av Maria - 21 december 2009 20:32

Jag vaknade tidigt, som vanligt.. väckte på Eric lite så... Sen fixade vi kaffe och kröp ner i sängen igen.. Kaffe och Albert och Herberts julkalender :)

Såå mysigt..


Sen skulle vi till arbetsförmedlingen och försäkringskassan, AF hade dock inte öppet idag, men vi fick alla papper från FK som vi behöver.

Sen drog vi till Vara bagaren och köpte tårta, Eric ville överlämna den till Vara IT där han haft sin praktik och trivdes där så bra.

Köpte även chokladbiskwier till oss..


Sen körde vi igång här hemma, vi har rensat garderoben på kläder, sängkläder, gardiner och dukar, röjt och plockat, fått in alla mina saker och fått riktigt fint nu.. hemtrevligt :)


Så kom Henrik för att hjälpa oss att tömma förrådet och köra till tippen, sen passade vi på att äta pizza :) Gott..

Runt 18-tiden deckade vi i soffan, men jag hann bara sova en 10 minuter då jag väcktes av telefonen men det var alldeles lagom..

Sen stack jag fram till Ica för att köpa hem lite frukost..


Blir nog en tidig kväll, med mer avsnitt av  A & H, vi har några dagar att ta ifatt..

I morgon blir förhoppningsvis lite lugnare, men ändå massa planer.. köpa julklappar, köpa ingredienser till kakor, fixa mat, besöka AF..


Så ser det ut just nu..

Ha en bra kväll nu, för det ska jag ha!!

Ovido - Quiz & Flashcards