Direktlänk till inlägg 30 december 2009

INFLYTTNINGSPYSSEL OCH DYLIKT

Av Maria - 30 december 2009 15:28

Uppe med tuppen för att få ordning här hemma.

Nu är det bara köket kvar. Vi ska gå igenom mina kökspinaler för att se vad vi behöver och vad som kan ställas ner i förrådet.


Sen kom Fredrik förut, han Eric och Henrik hade köpt en inflyttningspresent till mig.. En lyxig stol att ha vid datorn. Så nu slipper man den hårda köksstolen


Så har vi varit fram till Ica och systemet och handlat inför morgondagen, så nu är vi strax redo för nyårsfesten!!


Känns riktigt skönt att vara på plats, ha fått i ordning.. Jag hade ju inte ens packat upp i lägenheten i Karlshamn, där bodde jag 4 månader bland kartonger... Hade ju inte plats att packa upp mer än det nödvändiga för det kändes onödigt att packa upp när jag visste att jag ändå snart skulle flytta.

Så nu äntligen känner man sig som hemma.


Nu ska jag ut i köket och fixa det sista, sen sitta resten av kvällen och bara njuta...om jag hinner, men vet ju inte hur lång tid detta kommer att ta.


Ett stort tack till Fredrik, Henrik och Niclas för all hjälp med allt   



Me    Eric

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards