Direktlänk till inlägg 23 december 2009

ÅR 2009, Listan stulen hos Malin

Av Maria - 23 december 2009 16:26

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp...


Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några..


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, alldeles nyligen och snart kommer 2 till


Dog någon som stod dig nära?

Nej


Vilka länder besökte du?
Ehh.... inga..


Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jobb, större lägenhet och en sak till...


Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
typ en massa i februari och maj


Vad var din största framgång 2009?
Klarade min utbildning med grymt bra betyg :)


Största misstaget?

Hmm... Bra fråga..


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja..


Bästa köpet?

Har väl inte köpt något direkt..


Vad spenderade du mest pengar på?

Alla tågbiljetter


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, riktigt glad har jag blivit


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Fronda - Rullar fram


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket jobbigt år till en början, som sedan slutade riktigt bra


Vad önskar du att du gjort mer?

 Varit ärligare mot mig själv och andra


Vad önskar du att du gjort mindre?

Jaa... bra fråga..


Blev du kär i år?
Ja, riktigt ordentligt


Hur många one night stands?
Inte min grej det där


Favoritprogram på TV?

Tv..?


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ska mycket till innan jag börjar hata, så Nej


Bästa boken du läste i år?

Har inte haft tid att läsa annat än skolböcker


Största musikaliska upptäckten?

Vet inte om det blivit något nytt


Något du önskade dig och fick?

Ja...


Något du önskade dig men inte fick?

Inte vad jag kan minnas


Årets bästa film?
Oj.. sett många bra filmer


Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Firade i Vara med mycket goda vänner


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte det...


Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
2008...? Kommer knappt ihåg vad jag gjorde då...


Vad fick dig att må bra?
Sommaren...


Vilken kändis var du mest sugen på?

Bruce Dickinson och Ozzy såklart


Vem saknade du?
Eric


De bästa nya människorna du träffade?

Eric och hans familj, Fredrik ( och lite av de andra)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards