Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 23 april 2009 08:42


Idag är det 1 år sedan våran älskade Fjant somnade in..


Kom hem från skolan på eftermiddagen, då låg hon där i sitt hus.. Det var det värsta dagen i mitt liv..

Älskade lilla gumman.. Jag saknar henne något extremt mycket..

Hon var så himla söt, charmig rolig och underbar..


Alla tyckte om henne, trots att hon var en råtta.



Av Maria - 22 april 2009 09:00


Idag är det 2 år sedan Rocky dog.


Saknar dig älskling

Av Maria - 21 april 2009 16:49

Började kl 7 idag...

Vaknade strax innan väckarn ringde och den ringde 5.15 Har sovit riktigt gott i natt tillsammans med Yama.. underbar hund..


Jobbade, läraren ringde och frågade typ min handledare hur det gick för mig å så.. Spomenka typ..sa massor med bra saker.. blev nästan lite jobbigt att höra..hehe.. Men kul..


Slutade 13.30 och nu sitter jag hos Jenny och är helt slut.. Ska upp å köpa nåt att äta.. Jenny och Minus ska äta kyckling..men jag äte inte pippi.. Så.. vad ska man äta tro...


Ja ja..

Av Maria - 21 april 2009 16:25


Idag skulle älskade Rocky fyllt 4 år...


Grattis min skatt

Av Maria - 20 april 2009 18:20


Sovmorgon idag och jag vaknade kl 7 och var så härligt utvilad.. Skulle ut med Yama, men mamma hade redan försvunnit med henne..

Var senare ut på en promenad och mötte sen Veronica, Johan, Isabell, Elise och Mari. Fikade på Thekannan och satt där i cirka 3 timmar.. sen blev barnen rastlösa så då drog vi till lekparken och Mari stack hem och kokade kaffe.


Sen satta hungern ut sin rätt och jag var tvungen att gå hem och äta.. Pannbiff, sås och potatis :) Massa gott var det!!


Sen ska jag ev hem till bror och träffa de andra hundarna.. Silje och Megan som är Norsk Lunnehund och en italiensk något...


Tidig morgon i morgon.. jobbar och sen drar jag till Stockholm igen.. tror jag iaf.. man vet aldrig med mig..


Ja.. det var så...

Av Maria - 20 april 2009 10:38


Paljon lunta mutta ei taskulamppua

Av Maria - 19 april 2009 21:10


Japp, helgen avklarad!

Åkte till Gnesta efter jobbet och är nu hos mamma..men hon är inte hemma än..

Varit hemma hos min bror och träffat söta hundar :)


Ja... Jobbet har gått bra,... 

Inte mycket att skriva nu egentligen...


Såå... ja...

Av Maria - 18 april 2009 20:38


Trött efter dagen.. Jennys snarkande höll mig vaken.

Stadade när jag kom hem och bäddade rent i Jennys säng.. hon tvättade..

Nu är det soft, jenny festar..



Ovido - Quiz & Flashcards