Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Maria - 13 februari 2009 18:12


Lagom många minusgrader, klarblå himmel och strålande sol... Kaninerna ut..

Zelda älskar snön och hon var nog lite besviken på att det var så lite.. Sist det var kaninvänlig snö så var det massor och det enda man såg det året var ett par Zelda-öron..hon var helt vild.. Hon grävde en grop, stack ner huvudet i gropen och sen sprang hon, hon sprang, hoppade och rullade sig.. Men det var då.. Vintern -06 tror jag det var..


Men hur som.. idag var det lite snö iaf, men inte tillräckligt..

Zelda sprang runt i snön och hade kul, medans Kajsikum som inte skuttat i snö innan var måttligt skeptisk till det kalla vita..

Men han var ut lite iaf..


Hoppas på liknande väder i helgen =)

Av Maria - 13 februari 2009 13:50


Jag har en ganska ny blogg, eller... startade den i november och har runt 50-70 unika besökare om dan..

Vor kul att veta vilka ni är som läser.. Ge er tillkänna, (gäller ÄVEN dig Krister)

En liten kommentar från mina läsare..



Av Maria - 13 februari 2009 08:11


Gud, min Gud,
ge mig tålamod och mildhet
så att jag inte sårar någon.
Hjälp mig att glömma och förlåta alla förolämpningar
så som du har förlåtit oss.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards