Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Maria - 19 februari 2009 21:46


Jag tycker visst om dig Krister.. Pilutta dig!!


Du gör så att jag fortfarande tror att det finns hopp om folket i Kristianstad ;)

Av Maria - 19 februari 2009 18:33


Sitter då här..pratar med min vän..

ute faller snön, såna fina flingor som är halvstora och de dalar tätt, tätt tillsammans.. Vackert tycker jag.


Hoppas det fortsätter hela natten, så det är mycket snö i morgon..

Jag tycker om snö, särskillt när det är kallt.. Men jag tycker att alla måste bli bättre på att ploga vägar så alla i rullstol kan ta sig fram..:)


Så är det.. Allt löste sig med pengar.. Jag fick låna 300:- så idag köpte jag silicel och min mage får fortsätta vara glad..

Om EFT funkar för det andra så ska jag testa det för magen också.. Man vet aldrig, men jag vet inte vart jag ska hålla på med det, då Malin kommer skratta på dig när jag håller på, men jag är beredd att testa det, men inte beredd att bli utskrattad..


Men men.. Nu ska jag duscha och sen slappa i soffan.. tror jag..


Puss & Kram till er som jag tycket mycket om, ni vet vilka ni är.. :)


Av Maria - 19 februari 2009 11:24


Nu har vi bestämt.. jag ska till honom i morgon och testa EFT.


Känns konstigt.. Men men vet aldrig.. det är gratis..


Hmm......

Av Maria - 19 februari 2009 08:06


Gud
Ge mig kunskap och mod
att stå upp för sanning och rätt.
Ge mig kraft att bekämpa det som kränker och skadar.
Amen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards