Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Maria - 21 februari 2009 20:16


Ni måste in på "hormonfylld" och kolla hans galleri... Jag är så enormt imponerad att det är sjukt!! Helt underbart i mina ögon..


Carina och Krister, jag ska visa er, detta är något ni måste se...


I övrigt då..

Har varit på Krokås.. Inte gjort mycket allt.. läst sagor för Lilla söt och fikat...

 Har även ägnat dagen åt tankar om allt som livet har att erbjuda, studier, studieupplägg, framtida jobb osv.

Sånt man gör en grå, mulen dag.. Hyfsat okej dag å så..


Ätit semla.. men eftersom jag inte tycker om grädde och mandelmassa så fick jag chokladpudding i min semla..


Så är det..


Nu är det melodifestival och som varje år så är allt jätteviktigt, men nu är jag trött på alla deltävlingar.. Finalen i Globen och ESC är viktigare..


SÅ har det varit hockey ikväll...


Mitt älskade Färjestad vann över mammas MoDo med 6-3


puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards