Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Maria - 18 februari 2009 17:25


...tror jag...


Ja, då är det som så att Ove har tjatat om EFT (Emotional Freedom Techniques) sen typ skolstart i november och mig är han extra på för han vet att jag skulle behöva det egentligen..

Först var det för att sluta snusa, men det fixade jag ändå..

Sen för min mage och för min fobi för att redovisa muntligt..


Redovisningen är då nästa torsdag, om 1 vecka.. Eller, den första redovisningen är på tisdag och den handlar om hjälpmedel för synskadade..

Sen ska vi på torsdagen redovisa om synskadan som sådant..

Men kommer jag fixa det..?


Idag kom Ove in i studiehallen, knackade mig på nyckelbenet och sa "Jag vill prata med dig sen"... Ja, jag vet vad du vill Ove och jag tror du har bearbetat mig tillräckligt..

Jag är nog redo att testa detta..


Om vi säger så här, för 10 år sedan var vi alla skeptiska till akupunktur, nu är det EFT  http://kenslotanken.com/


Så är det så här, jag har gått på KBT i lite mer än 2 år för ångest och fobier men det har ju inte hjälpt mig ett endaste dugg, där slängde jag ut en hel del pengar...

Testa EFT, jag får hjälp av Ove första gången sen kan jag göra det hemma själv och det kostar ingenting!!


Kan kanske vara värt att testa.. Så om du som nu läser detta har testat så dela med dig av dina erfarenheter.. Jag är nyfiken, men ack så skeptisk...


Av Maria - 18 februari 2009 08:00

Tack gode Gud
för mitt dagliga arbete.
Jag tackar dig för alla dessa människor
som jag aldrig har sett
men som bidrar till att vardagen omkring oss fungerar
Tack för att jag får vara med
och förvalta det pund du givit mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards